Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Нововолинський міський суд Волинської області
|
НАКАЗ
27 квітня 2020 року м. Нововолинськ № 15/ 01-06
Про порядок відшкодування
фактичних витратна копіювання
або друк документів, які надаються
запитувачам інформації
З метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації та відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 4 від 15.01.2020) та пункту 4.10 Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Нововолинському міському суді Волинської області, затвердженого наказом голови Нововолинського міського суду Волинської області від 16.05.2011р. № 11/01-06
НАКАЗУЮ:
Голова суду О.Р. Ференс-Піжук
Голова комісії з реорганізації (злиття) І.Є. Сущик
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом голови Нововолинського міського суду
Волинської області від 27.04.2020 № 15/01-06
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витратна копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації
Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати реєстрації запиту, коштів на реєстраційний рахунок визначений у додатку 2, про що ТУ ДСА України в Волинській області повідомляє суд листом факсимільним зв'язком або електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом.
Додаток №1
ГРАНИЧНІ НОРМИ
витрат на копіювання або друк документів,що надаються за запитом на інформацію
Послуга, що надається |
Граничні норми витрат |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Примітка: розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів
Додаток №2
Одержувач Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області
Код ЄДРПОУ 26276277
Депозитний рахунок №UA638201720343111001100002504
Банк ДКСУ м.Київ
Призначення платежу(зазначається обов'язково): відшкодування витрат на копіювання або
друк документів ПІБ особи - обов'язково.
РАХУНОК №
від ________________________ 20 року
№ з/п |
Найменування |
Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн. |
Кількість сторінок од. |
Ціна (без ПДВ), грн. |
1. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (відшкодування вартості паперу та тонеру ) |
|
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (відшкодування вартості паперу та тонеру ) |
|
|
|
3. |
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (відшкодування вартості паперу та тонеру) |
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Всього до сплати: ________________________________________________________
(сума прописом)
Керівник Начальник відділу планово-фінансової діяльності,
бухгалтерського обліку та звітності, управління
об'єктами державного майна
__________________________________ ________________________________________
(підпис) (ПІБ) (підпис) (ПІБ)